"La noche sugiere, no enseña. La noche nos encuentra y nos sorprende por su extrañeza; ella libera en nosotros las fuerzas que, durante el día, son dominadas por la razón" Brassaï.
Mirada universal de alcance personal.

martes, 21 de xullo de 2015

morphing me, and forcing me to strive

"transformándome e obrigándome a esforzarme"


Grazas por estes 126.748.800 segundos, 2.112.480 minutos, 35.208 horas, 1.467 dias, 48 meses.
En total 4 anos e 6 días cheos de fotos, de querer saber máis, de superarme.
Grazas por cada unha das 43.463 fotografías que me regalaches.
Grazas por abrirme os ollos e descubrirme algo tan bonito como o é a fotografía e ver todo o que me rodea dunha maneira diferente.
Grazas por todos e cada un dos momentos que vivín grazas a ti (e contigo).


D3000 grazas por ensinarme TODO.
D750, benvida, quédanos moito por vivir.
Todo o esforso ten a súa recompensa. Para min a recompensa é poder facerme cun novo equipo grazas á miña suor. Unha maneira de medrar, de notar que estou medrando, e de intentar superarme.

Grazas por ser as prolongacións dos meus ollos.


Ningún comentario:

Publicar un comentario